Deze review gaat over het mooie make-up merk ‘Essence’. Ik heb hier 2 verschillende oogschaduws: 04 irresistible caramel cream en 08 irresistible vanilla latte. Ik doe deze kleuren in één review omdat het toch dezelfde producten zijn. Deze oogschaduws bevallen mijn heel erg goed, ik ben helemaal verbaasd.


Ik had er al veel over gehoord voordat ik ze kocht . Ik werd erg nieuwsgierig en ik heb ze uiteindelijk zelf gekocht.
Voor- en nadelen
Voordelen:
-
Kleuren. De kleuren zijn zacht maar toch aanwezig. Ze zijn heel erg mooi. Nummer 08 zie je iets minder goed maar de lichtste kleur hiervan is heel goed te gebruiken als highlighter onder het wenkbrauwbot. De donkere kleur van de nummer 04 is hier heel goed mee te combineren als kleur in de arcadeboog. De kleuren zijn echt amazing!
-
Aanbrengen. Ze zijn erg gemakkelijk aan te brengen. Ze zitten allebei snel op je ogen. Het is gemakkelijk te blenden en het blijft ook nog eens lang zitten!
-
Doosje. Ik vind het doosje heel erg schattig. Het ziet er zo leuk uit dat je het direct wilt pakken als je ’s ochtends wakker wordt.
Eigenlijk heb ik bij dit product geen nadelen! :D . Je moet dit zeker uitproberen, ik weet zeker dat je versteld staat en dit misschien wel 1 van je favo oogschaduws wordt!
