Dit is de eyeliner van make-up studio. Deze heb ik gekregen in de Beautybox en ik ben er erg blij mee! In het begin was ik er niet enthousiast over. De kleur vond ik meer iets voor de zomer en hij werkte niet zo fijn.
De kleur is wel heel erg mooi voor nu. De lente begint bijna en daarna staat de zomer voor de deur. Dan mogen de felle kleuren knallen!!! Ik heb deze heel erg weinig gedragen omdat ik in de winter meestal donkere eyeliners gebruik.

Laten we even snel de voor- en nadelen opnoemen.
Voordelen:
-
Aanbrengen. In het begin vond ik deze eyeliner helemaal niks, als ik hem op mijn ooglid aan wilde brengen kwam er haast niks op. Ik heb het op mijn hand geprobeerd en dat werkte ook niet helemaal. Ik heb hem daarom een tijdje niet gebruikt. Later heb ik het weer geprobeerd en nu valt het eigenlijk heel erg mee. Ik heb het voor dat ik deze review geschreven heb nog op mijn hand gedaan en het is nu wel wat crème-achtig. Het komt sneller en makkelijker op de huid.
-
Kleur. De kleur van deze eyeliner vind ik super voor de zomer. Het is turquoise en dus perfect voor de zomer. Ik wil deze zomer een hele dikke laag eyeliner op mijn ooglid aanbrengen zodat het oogschaduw lijkt. Maar natuurlijk moeten dat wel kleuren zijn die vel zijn. Ik denk dat deze eyeliner een heel goede vriend van mij kan gaan worden.
-
OMG! Je zult wel denken: “ Hoezo OMG”? Nou ik zat net naar de eyeliner te kijken en ik zie hele kleine letters. Ik kijk er goed naar en ik zie staan ‘sharpener ‘ met een pijltje naar rechts. Ik kijk naar het uiteinde van de eyeliner die turquoise is en ik trek eraan. Toen kwam er gewoon een puntenslijpertje uit; OMG. Ik ontdek soms dingen op het laatste moment (wil je er foto’s van, laat het me weten in een reactie bij het ‘Gastenboek’).

Er is maar 1 nadeel en eigenlijk verdwijnt die ook.. ik zal het wel even opnoemen.
Nadelen:
-
Aanbrengen. Zoals je bij de voordelen al las, was de eyeliner in het begin niet zo super. Het was moeilijk aan te brengen en het prikte eigenlijk ook op mijn ooglid. Maar hoe vaker je hem gebruikt (desnoods op je hand) hoe makkelijker het aanbrengen wordt.
