of girls stuff, you never have enough

Trefwoorden

 

WWW.MISSGIRLSCORNER.COM

WWW.MISSGIRLSCORNER.COM

WWW.MISSGIRLSCORNER.COM

 
 
 

 

Sugarbomb

23-08-2013 00:00

 

Mijn eerste reactie was.. OMG. Ik was met mijn moeder, zusje en oma aan het winkelen in Almere. We gingen daar naar de Sephora omdat die bij ons in de stad Groningen al weg was. Ik liep door de Sephora (die half leeg was) en mijn oog viel op het schap van Benefit. Ik vind het merk echt geweldig maar had er nog niks van in mijn collectie. Oorzaak: het is best prijzig. Maar die dag trok ik mijn stoute schoenen aan en ik ging wat uitzoeken. Ik hoorde dat de blushes zeer goed bij mensen en andere beautyblogsters in de smaak vielen. Dus zo besloot ik om deze Benefit blush ‘sugarbomb’ te kopen. 

 

Ik heb er zeker geen spijt van dat ik deze blush met een prijs van in de dertig euro in mijn collectie heb aangeschaft, want het is echt een prachtige blush.  

 

Er zitten ook zeker geen nadelen aan deze blush.

1: Het is erg makkelijk aan te brengen. Als je een goede kwast hebt (ik heb een van de Kruidvat de ‘pro: 03 – blusherkwast schuin) is het easy. Het zit erg snel op de huid en de kleur is meteen al super goed te zien.

2: Het blijft erg lang zitten. Als ik na een lange dag weer in de spiegel kijk, kijk ik meestal hoe mijn make-up gezeten heeft en hoe het er nog uitziet. Deze blush houdt het echt super lang vol. De blush glimt nog mooi en de kleur is nog goed te zien.

3: Omdat deze blush in 4 kleuren is verdeeld kun je zelf de kleuren combinatie kiezen. Beetje van dit beetje van dat. Meestal meng ik alles gewoon bij elkaar.

Deze blush is zeker zijn geld waard, en ik denk dat ik zeker nog een paar vriendjes erbij ga kopen. Je moet misschien wel een beetje sparen maar dit is zeker iets om voor te sparen.