De naam zegt het alleen al ‘glamour’. Ik vind de naam perfect bij het product passen. Heb je last van droog of pluizig haar? Dan is dit een hele goede oplossing.
Zelf gebruikte ik geen olie voor mijn haar, maar sinds een paar maanden wel. Toen ik deze in de ‘Beauty box’ kreeg was ik erg enthousiast. Ik wilde het direct proberen en kijken of mijn haar er mooier van werd. Het is al wel 3 maanden geleden dat ik deze gekregen heb.. maar ik wil het echt goed uittesten voordat ik er een review over schrijf.

Toen ik onder de douche vandaan kwam en de olie in mijn handdoekdroge haar wreef, merkte ik nog niks. Naja, misschien 1 ding; het rook lekker. Deze olie ruikt echt lekker, dat had ik dus nooit verwacht van een haarolie. Toen mijn haar opgedroogd was en ik op de bank zat, vroeg mijn moeder gelijk of ik wat aan mijn haar gedaan had. Ik voelde aan mijn haar en het was heerlijk zacht, het glom mooi, het rook lekker en de haarpunten zagen er mooi uit. “Dat is mijn nieuwe haa olie”, zei ik met een glimlach.
Hoe breng je het aan en voor- en nadelen.
Hoe breng je het aan:
Het is erg makkelijk om aan te brengen en het ruikt ook lekker, dus onaangenaam is het niet.
-
2 of 3 druppels. Je spuit 2 of 3 keer met het pompje in je handpalm. Je wrijft het even tussen je beide handen in, totdat het verdeeld is over je handen.
-
Aanbrengen. Je brengt deze olie aan op handdoekdroog haar. Het aanbrengen is ook appeltje eitje. Je gaat met je handen van boven naar beneden en wrijft het lekker in. Zorg dat alles goed verdeeld is, en ingewreven.
-
Laat het drogen. Het enigste wat je nu nog hoeft te doen is het laten drogen en wachten op het resultaat.
Voor- en nadelen:
Er zijn veel voordelen maar of er ook nadelen zijn…
-
Makkelijk aan te brengen. Het is heel erg makkelijk om het aan te brengen. De olie is niet té vettig, en je kunt het makkelijk uitsmeren over al je haar.
-
Oeh dat ruikt lekker. Deze olie ruikt best lekker en dat had ik niet verwacht. Ik had deze olie echt heel anders in gedachten, maar de geur mag er wezen.
-
Het eindresultaat. Het eindresultaat is zo goed, dat ik niet zonder deze olie kan nadat ik mijn haar gewassen heb. Ik heb 1 keer geen olie gebruikt om te kijken hoe het dan was, maar dat doe ik niet meer! Mijn haar begon alweer een beetje te pluizen.. de eerst volgende keer toen ik mijn haar weer ging wassen gebruikte ik het wel weer. Nadat je haar opgedroogd is, ruikt het lekker, is het super zacht en oogt het heel erg gezond. Ik ben er super tevreden over.
Zoals je ziet kan ik eigenlijk geen nadelen opnoemen.
Ook al heb ik niet zoveel ervaring met haarolieën, deze vind ik wel heel erg goed en ik kan het je zeker aanraden!
